-

Jag har inte bloggat, vet det

Publicerad 2014-01-24 20:41:21 i Fashion, Personlig,

Hejsan hejsan, har inte bloggat på ett tag men har inte riktigt tänkt på bloggen, är inte riktigt en blogg människa men försöker iallafall. Pluggar atm, har gjort det i ca 4 timmar nu lol, no judging plz. Tar en liten mini paus så jag tänkte att bloggen inte varit så activ på ett tag, eller jag har inte varit så activ men nu kör vi hårt på det här fan! Romme på onsdag men Natacha, för att horan Madde inte kommer! Hatar henne för det men hon ångrar sig så det är det är jag glad för, men såklart så kommer det inte vara lika kul utan henne men man får göra det bästa av situationen, har ju Natacha så I'm really happy about that.
Har vart på några gymnasium för att få en klarare bild på vilka alternativ det finns. Ganska glad med de jag gått på, imorgon blir det typ 2 till gymnasium jag ska kolla så det blir skit bra! 
Aja nog med mitt babbel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela