-

Grattis I efterskott

Publicerad 2013-09-01 20:35:03 i Personlig,

Igår hade jag sjukt kul med Natacha, lite ledsen att Madde inte kunde vara med men hon hade sina anledningar.

Vi skulle egentligen bowla i hovsjö men det var fullt så i sista minuten ropade vi på mamma innan hon hann köra ut ur parkeringen att skjutsa oss till stationen. Då tog vi tåget och sen bussen till heron city (helt galen ändring på planerna).

Vi kollade på "Grown ups 2" och helt ärligt sög den. Skojar inte ens, den sög häst skit. Jätte besviken. Och sen körde vi lite grejer som bil spel och en karusell grej i spelhallen. Skit kul, verkligen. Köpte socker vadd och massa. Vi snackade om massa osv. Bästa kvällen, helt lätt!

Sen idag så firade vi mig och min syster som fyllde år i tisdags. De gjorde barnsligaste tårtan, precis som jag och min syster önskade. Yeey! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela