-

Fredag - Lördag

Publicerad 2013-09-28 19:19:31 i Fashion, Foton, Personlig,

HAHA älskar att jag nämnde att när skolan börjar ska jag ha mer att blogga om och nu när skolan börjat så har helt totalt skitit i bloggen. Förlåt till mina 3 läsare som är typ Madde, Natacha och min mamma. Don't judge. 

Fredagen
Skolan sög skit, skit lång dag och den gick så segt. Madde kom inte så jag spendera dagen med Natacha och Marina. Sen efter så drog jag ner på stan för att möta Madde som skulle fixa naglarna. Fyfan va snygga de blev. Härregud. Sen efter så åt vi Nancy's, on me (;
Sen gick vi runt i stan och kom hem typ 19:00, jävla rebeller!

Lördagen
Ingen hände idag utom att jag köpte en skit mysig morgon rock :D Girl, den är rosa. Omfg. Lycka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela