-

Good morning darlings

Publicerad 2013-08-26 11:55:00 i Personlig,

Jag hatar att vakna upp på golvet, jag har gjort det i nästan en freaking vecka. Min rygg tar kål på mig!


Jag hade en dröm. (Jag låter som Martin King) om min vän, sitter på en stol i mitten av ingenstans med ett träd ca 10 cm ifrån henne. Jag skrek hennes namn högt, men inget svar. Jag skriker ungefär 3 gånger igen men fortfarande inget svar. Hon ställer sig upp och hon tar hennes ben och bryter den på mitten (AAAAHHHH) det var så läskigt och äckligt och jag sprang till henne och försökte få henne att sluta men istället tittar hon på mig med mördar ögon. Jag tar ett steg tillbaka och hon tar också ett. Sedan började hon säga saker som hon alltid säger som "Cry Me A River" "okey then" och så vidare. Och hon säger dem mer och mer spänt och högt medan hon ser mig i ögonen med vidöppna röda ögon. Jag skriker och springer samtidigt jag tror hon kommer stanna men nej, hon är FUCKING bakom mig. Jag vaknade upp efter att hon hoppat på mig.

WHAT THE ACTUALL FUCK?!

Aja, ut på hike nu då, bloggar på onsdag PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela