-

2013-08-24

Publicerad 2013-08-24 19:46:00 i Fashion, Personlig,

Oh my goodness!
Såg precis på The Heat och jag är helt förälskad! En av mina favoritfilmer eftersom det påminde mig om mig själv och Madde så så så mycket. Vi båda tittade på varandra när något de sade var bekant för vad vi säger. Det var bara perfekt!

Fast jag är hur irriterad som helst. Lång historia förkortad - Min syster kraschade bilen lite och hon hade så sjukt mycket ångest och jag sa till min pappa att låta henne vara, men han värkar inte lyssna så jag var i pretty much i mitt rum och hörde min pappa skrika på min syster och min mamma försöker lugna ner honom eftersom det var tydligen bara hon som lyssnade på mig. Ibland känner jag knappt att jag existerar för min pappa när jag har något att säga. Jag är alltid den lilla en som försöker vara stor och lära alla något jag inte ens vet själv. Det suger verkligen ibland. Men what ever.

Det var inte så kort var det.
Nej?
Okej ..
Awkward.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela