-

2013-08-21

Publicerad 2013-08-21 15:57:00 i Fashion, Personlig,

Vad hände i dag? Jo för att vara helt ärlig, jag hade en dröm om en lärare i min skola och jag kommer aldrig att se på honom på samma sätt längre. Jag hatar det så mycket.

Skolan var inte så intressant faktiskt, vi pratade mest om mobbning och hur det måste sluta. Jag känner för de som mobbas, jag vet hur det känns och jag vill verkligen hjälpa till att stoppa det. Människor begår självmord på grund av det och det är ett riktigt deprimerande faktum.

Efter skolan följde jag min vän Natacha att köpa ett par hörlurar tillsammans med min andra vän Madeleine(om du vill kolla in Madeleines blogg, här är det www.engmanss.blogg.se).
Vi kunde inte hitta hörlurarna som var tråkigt så vi gick bara hem.

Jag njuter av att vara en 9:a mer och mer varje dag, känns det som vi äger platsen!

Hur som helst, outfit för dagen ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela